2013年4月23日 星期二

我丈夫送給我的生日禮物!機器人吸塵器Pporo的KF7!!!

我丈夫送給我的生日禮物!


我丈夫買了機器人吸塵器Pporo的K7作為生日禮物送給我。

最後,抵達〜!!!!!!!

 
 


我當初沒打算購買這種產品,因為我猶豫緊佢既清潔能力。
但我老公偏偏走去買,那時我都不太滿意這份禮物,除左呢份禮物外,整體來講,整個生日都很不錯的,有我最鐘意既史迪仔蛋糕^^

跟著講番入黎丫~^^


我只是看著部機的頂部,底部,甚至是其他消耗性的東西,如過濾器或防塵布。
 


我睇晒mamual,原來智能吸塵器K7 Pporo可以有一種獨特的清潔模式

閱讀Manual後,我試圖係客廳安裝與主的機器人ROBOT進行充電,



這正是Manual上說在地面上充電站作為跟隨指令。

OK〜充完電之後應該做什麼呢?就是需要啟動它。




 




它工作真係很好〜我估唔到呢部野真係做到野喎。真係可以清潔到喎~

有其特性之一,它可以用濕式除塵布擦地板。巧勁丫〜

我沒有測試佢這個預設時間。

最終我都好滿意呢部機械人,極力推薦呢部野,真係好有用丫!!
以下係佢既網址:

http://hk.mamirobot.com/

我還需要做更多該產品的研究,但現在的我很滿意 ^^

 

沒有留言:

張貼留言